SECCIO DE MUNTANYA DEL CENTRE EXCURSIONISTA SANT VICENÇ DE CASTELLET

divendres, 17 de setembre del 2010

sortides de juliol

El passat dia 11 de Juliol, un grup de 11 membres del centre excursionista varem realitzar una Via ferrata “Les balmes corcades” a Centelles, aquesta via ferrata disposa en el seu recorregut del pont tibetà més llarg d’Europa, que no tots varem travessar, un recorregut molt maco flanquejant unes balmes que permetia tindre unes grans vistes de la plana de Vic i del Montseny just davant on estàvem. Un dia de molta calor que va provocar que ens quedéssim sense aigua ben aviat, però varem arribar en perfectes condicions als cotxes.
El passat dia 24 de Juliol, un grup de 11 membres del centre excursionista varem pujar al Pic del Carlit, 2971 metres d’alçada a la Cerdanya francesa, varem començar des de el Llac de les bulloses , un paratge de postal, durant la pujada i baixada varem passar per tretze llacs, hi havia petites clapes de neu. Feia un dia ventós però amb una temperatura ideal per a la practica del excursionisme i muntanyisme.